Marketing en communicatie 11 mei 2020

STAD ANTWERPEN EN DONE BY FRIDAY KIJKEN HOOPVOL VOORUIT

Done by Friday ontwikkelde voor de Stad Antwerpen de campagne ‘Tot straks’. Daarin richt de Stad Antwerpen zich tot haar eigen bewoners én bezoekers en geeft ze een hoopvolle boodschap: een vooruitblik naar de kleine geluksmomenten die we binnenkort weer kunnen beleven in de stad.

“Antwerpen is een bruisende stad en dat moet ook na de coronacrisis zo blijven. Momenteel staat het leven in onze stad even op pauze, maar door deze campagne hopen we onze bewoners en bezoekers alvast virtueel kleine geluksmomentjes te bezorgen en willen we vooral ook vooruitblikken naar de toekomst, naar het moment dat Antwerpen opnieuw zal stralen,” zegt Claude Marinower, schepen voor marketing en communicatie van de stad Antwerpen.

“We zijn zeer trots dat men vanuit de Stad Antwerpen voor ons heeft gekozen om dit soort belangrijke nieuwe campagnes uit te werken. Strakke timings, een uitdagende productie en vooral een postieve boodschap die hopelijk een emotionele snaar zal raken: dat is nu net het DNA van Done by Friday,” zegt Kenny Timmermans, creatief directeur bij Done by Friday.

“‘Tot straks’ is volgens mij een zeer simpel maar mooi verhaal. Het geeft eens te meer aan dat de Stad Antwerpen inzit met haar bewoners, bezoekers en ondernemers. Ze drukt een boodschap van hoop uit waarop we allemaal zitten te wachten: straks, wanneer het allemaal voorbij is, zien we elkaar weer,” vult Sven Boelpaep aan, strategisch directeur van Done by Friday.

De campagne wordt de komende weken digitaal en in OOH uitgerold.

Info: pub.be