Lancering campagne die Antwerps talent in de kijker zet
Antwerpen telt ontzettend veel talent. Daarom lanceert Antwerp. Powered By Creatives een campagne om dit in de verf te zetten. Voor een volle zaal De Roma werd het startschot gegeven van de campagne Antwerp Winning Designers. 26 creatievelingen die in het binnen- of buitenland een prijs hebben gekregen voor hun werk, werden hiervoor geselecteerd. Zij zullen in een campagne te zien zijn die op sociale media loopt. Minidocu’s laten het brede publiek kennismaken met dit talent.
De creatieve sector is enorm waardevol voor onze stad. Op 7 jaar tijd bracht hij 1,7 miljard euro extra toegevoegde waarde op. Bovendien trekt Antwerpen dankzij haar internationale naam als creatieve stad zowel ondernemers als bezoekers aan. Deze campagne moet iedereen meer bewust maken van de rijkdom aan creativiteit die we hebben.
Meest recente berichten
- Financial Times zet Antwerpen in top tien van sterkste economische groeisteden wereldwijd
- Antwerpen test mobiele technologie uit om informatie over openbare ruimte te verzamelen
- Stad investeert opnieuw in laptops zodat iedereen mee kan met digitale transitie
- Classified verhuist zijn hoofdkantoor en productie van Turnhout naar Antwerpen
- 1 miljoen euro voor creatieve ondernemers in Borgerhout
- Vernieuwde innovatiehub Dunden helpt start-ups en scale-ups groeien